FORTUNA

Android aplikacja

P.Niepołomice - M.Lublin

P.Niepołomice
? W W P P R
12:15 JUTRO
M.Lublin
? W P P R R
  • Wszystkie ligi
  • Możliwość łączenia
  • GŁÓWNE
  • ZAWODNICY
  • KARTKI/ROGI
  • POŁOWY
  • BRAMKI
  • HANDICAPY
  • DOKŁADNY WYNIK
  • ZAKŁADY ŁĄCZONE
  • POZOSTAŁE

Mecz ZALICZKA

Wynik meczu - dwójtyp

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz)

zakład na wynik 1. połowy i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń

Spotkanie bez remisu

Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

P.Niepołomice liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

M.Lublin liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola

Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

1.połowa

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa - dwójtyp

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w 1.połowie będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

P.Niepołomice 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

M.Lublin 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie

1.połowa/spotkanie

Zakład na wynik pierwszej połowy, jak i wynik końcowy meczu.

1.gol/spotkanie

zakład na to która drużyna strzeli 1.gola w spotkaniu i wynik końcowy spotkania

Obie drużyny strzelą po 2 lub więcej goli

Gol w obu połowach

1i2 drużyna strzeli gola w obu połowach

Obie drużyny strzelą gola w tej samej połowie

P.Niepołomice wygra do zera

P.Niepołomice wygra przynajmniej jedna połowę

M.Lublin wygra do zera

M.Lublin wygra przynajmniej jedna połowę

P.Niepołomice wygra obie połowy

M.Lublin wygra obie połowy

P.Niepołomice strzeli gola w obu połowach

M.Lublin strzeli gola w obu połowach

Spotkanie/1.połowa liczba goli

zakład w którym typuje się wynik spotkania i liczbę goli w 1. polowe

1.gol-minuta

zakład, na to w której minucie padnie 1.gol

1.druzyna 1.gol-minuta

zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 1.drużyna strzeli 1.gola

2.drużyna 1.gol-minuta

zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 2.drużyna strzeli 1.gola

1.połowa/2.połowa

zakład w którym typuje się wynik 1.połowy i wynik 2.połowy spotkania

Obie drużyny strzelą gola w 2.połowie

Nie będzie wyniku w trakcie spotkania

zakład na wynik, którego nie będzie w trakcie spotkania

Padnie gol-minuta

zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Nie padnie gol-minuta

zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym nie padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

1-15 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 15 minuty(14:59)

1-30 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 30 minuty (29:59).

1-60 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 60 minuty(59:59).

1-75 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 75 minuty(74:59).

Rzut karny

zakład na to czy w spotkaniu będzie wykonywany rzut karny

Wykona rzut karny

zakład na to która drużyna będzie wykonywała rz.karny

Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

P.Niepołomice Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką(Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

M.Lublin Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Liczba rzutów rożnych

Zakład czy liczba rzutów rożnych w meczu będzie wyższa lub niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.druzyna 1.połowa liczba rzutów rożnych

2.drużyna 1.połowa liczba rzutów rożnych

1.druzyna 2.połowa liczba rzutów rożnych

2.drużyna 2.połowa liczba rzutów rożnych

1.rzut rożny w spotkaniu

padnie gol samobójczy

Pozostałe zakłady łączone

Asystuje przy golu. ZK, CK

zakład, w którym typuje się, czy zawodnik asystuje przy golu, dostanie żółtą kartkę (ZK) lub czerwoną kartkę (CK), pod uwagę nie są brane asysty przy bramkach samobójczych
Kosidis M.
As.-Tak 6.50 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak
Barkowskij G.
As.-Tak 5.75 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak
Cholewiak M.
As.-Tak 5.50 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak
Abramowicz D.
As.-Tak 5.50 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak
Ceglarz P.
As.-Tak 4.50 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak
van Hoeven B.
As.-Tak 5.75 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak
Sefer A.
As.-Tak 5.50 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak
Wolski B.
As.-Tak 4.75 As. 2+ ZK-Tak CK-Tak

1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola

Połowa z wiekszą liczbą goli

P.Niepołomice dokładna liczba goli

M.Lublin dokładna liczba goli

1.połowa: dokładna liczba goli

2.połowa: dokładna liczba goli

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.

Czym jest BetBuilder?

  • 1 Łącz wiele zakładów w jeden
  • 2 Uzyskaj zwiększony kurs na wybrane zakłady
  • 3 Obstaw swój zakład lub połącz go z innymi zdarzeniami

Trwa wysyłanie kuponu...