FORTUNA

Android aplikacja

Bournemouth - Everton

Bournemouth
? R W R W W
16:00 4.1.
Everton
? R R R W P
  • Wszystkie ligi
  • Możliwość łączenia
  • GŁÓWNE
  • POŁOWY
  • BRAMKI
  • HANDICAPY
  • DOKŁADNY WYNIK
  • POZOSTAŁE

Mecz

Wynik meczu - dwójtyp

SUPEROFERTA+: mecz - Bournemouth

"Faworyt" to standardowy kurs na drużynę będącą faworytem w meczu. Aby skorzystać z podwyższonych kursów na faworyta, do wybranego typu należy dodać odpowiednią liczbę innych typów z oferty. Na przykład F+4ako oznacza, że na kuponie muszą być jeszcze 4 inne typy. Zakład nie jest ograniczony stawką, minimalny kurs innych typów musi wynosić 1,10.

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz)

zakład na wynik 1. połowy i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń

Spotkanie bez remisu

Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Bournemouth liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Everton liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola

Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

1.połowa

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa - dwójtyp

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w 1.połowie będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Bournemouth 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Everton 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie

1.połowa/spotkanie

Zakład na wynik pierwszej połowy, jak i wynik końcowy meczu.

1.gol/spotkanie

zakład na to która drużyna strzeli 1.gola w spotkaniu i wynik końcowy spotkania

Obie drużyny strzelą po 2 lub więcej goli

Gol w obu połowach

1i2 drużyna strzeli gola w obu połowach

Obie drużyny strzelą gola w tej samej połowie

Bournemouth wygra do zera

Bournemouth wygra przynajmniej jedna połowę

Everton wygra do zera

Everton wygra przynajmniej jedna połowę

Bournemouth wygra obie połowy

Everton wygra obie połowy

Bournemouth strzeli gola w obu połowach

Everton strzeli gola w obu połowach

Spotkanie/1.połowa liczba goli

zakład w którym typuje się wynik spotkania i liczbę goli w 1. polowe

1.gol-minuta

zakład, na to w której minucie padnie 1.gol

1.druzyna 1.gol-minuta

zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 1.drużyna strzeli 1.gola

2.drużyna 1.gol-minuta

zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 2.drużyna strzeli 1.gola

1.połowa/2.połowa

zakład w którym typuje się wynik 1.połowy i wynik 2.połowy spotkania

Obie drużyny strzelą gola w 2.połowie

Padnie gol-minuta

zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Nie padnie gol-minuta

zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym nie padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

1-15 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 15 minuty(14:59)

1-30 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 30 minuty (29:59).

1-60 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 60 minuty(59:59).

1-75 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 75 minuty(74:59).

1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola

Połowa z wiekszą liczbą goli

Bournemouth dokładna liczba goli

Everton dokładna liczba goli

1.połowa: dokładna liczba goli

2.połowa: dokładna liczba goli

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.

Trwa wysyłanie kuponu...