FORTUNA

Android aplikacja

Olomouc - Liberec

Olomouc
? P W R R P
18:30 DZIŚ
Liberec
? R R P W P
  • Wszystkie ligi
  • Możliwość łączenia
  • GŁÓWNE
  • ZAWODNICY
  • KARTKI/ROGI
  • POŁOWY
  • BRAMKI
  • HANDICAPY
  • DOKŁADNY WYNIK
  • ZAKŁADY ŁĄCZONE
  • POZOSTAŁE

Mecz

Wynik meczu - dwójtyp

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz)

zakład na wynik 1. połowy i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń

Spotkanie bez remisu

Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Olomouc liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Liberec liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola

Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

1.połowa

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa - dwójtyp

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w 1.połowie będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Olomouc 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Liberec 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie

1.połowa/spotkanie

Zakład na wynik pierwszej połowy, jak i wynik końcowy meczu.

1.gol/spotkanie

zakład na to która drużyna strzeli 1.gola w spotkaniu i wynik końcowy spotkania

Obie drużyny strzelą po 2 lub więcej goli

Gol w obu połowach

1i2 drużyna strzeli gola w obu połowach

Obie drużyny strzelą gola w tej samej połowie

Olomouc wygra do zera

Olomouc wygra przynajmniej jedna połowę

Liberec wygra do zera

Liberec wygra przynajmniej jedna połowę

Olomouc wygra obie połowy

Liberec wygra obie połowy

Olomouc strzeli gola w obu połowach

Liberec strzeli gola w obu połowach

Spotkanie/1.połowa liczba goli

zakład w którym typuje się wynik spotkania i liczbę goli w 1. polowe

1.gol-minuta

zakład, na to w której minucie padnie 1.gol

1.druzyna 1.gol-minuta

zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 1.drużyna strzeli 1.gola

2.drużyna 1.gol-minuta

zakład w którym typuje się, w której minucie spotkania 2.drużyna strzeli 1.gola

1.połowa/2.połowa

zakład w którym typuje się wynik 1.połowy i wynik 2.połowy spotkania

Obie drużyny strzelą gola w 2.połowie

Nie będzie wyniku w trakcie spotkania

zakład na wynik, którego nie będzie w trakcie spotkania

Padnie gol-minuta

zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

Nie padnie gol-minuta

zakład, na to czy w podanym przedziale czasowym nie padnie gol (jeżeli mecz nie zostanie dograny, zakład jest zwracany)

1-15 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 15 minuty(14:59)

1-30 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 30 minuty (29:59).

1-60 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 60 minuty(59:59).

1-75 minuta spotkania

zakład na stan spotkania do 75 minuty(74:59).

Rzut karny

zakład na to czy w spotkaniu będzie wykonywany rzut karny

Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Liczba zółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

Zakład czy liczba żółtych kartek w meczu będzie wyższa lub niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.druzyna liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

2.drużyna liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

1.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

1.druzyna 1.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

2.drużyna 1.połowa liczba zółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

2.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

1.druzyna 2.połowa liczba zółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

2.drużyna 2.połowa liczba żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

Więcej żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

Połowa z większą liczbą żółtych kartek (bez żółtych kartek dla trenera i sztabu)

Liczba rzutów rożnych

Zakład czy liczba rzutów rożnych w meczu będzie wyższa lub niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.druzyna 1.połowa liczba rzutów rożnych

2.drużyna 1.połowa liczba rzutów rożnych

1.druzyna 2.połowa liczba rzutów rożnych

2.drużyna 2.połowa liczba rzutów rożnych

Więcej strzałów w światło bramki

1.druzyna liczba strzałów w światło bramki

2.drużyna liczba strzałów w światło bramki

1.druzyna liczba fauli

2.drużyna liczba fauli

1.połowa-zmiana

padnie gol samobójczy

Strzeli gola

Zakład, czy zawodnik zdobędzie gola w meczu. Gole samobójcze się nie liczą.

Zawodnik rezerwowy strzeli gola (nie wystąpi od początku spotkania)

Pozostałe zakłady łączone

Zostanie zdobyty hattrick

1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola

Połowa z wiekszą liczbą goli

Olomouc dokładna liczba goli

Liberec dokładna liczba goli

1.połowa: dokładna liczba goli

2.połowa: dokładna liczba goli

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.

Czym jest BetBuilder?

  • 1 Łącz wiele zakładów w jeden
  • 2 Uzyskaj zwiększony kurs na wybrane zakłady
  • 3 Obstaw swój zakład lub połącz go z innymi zdarzeniami

Trwa wysyłanie kuponu...