FORTUNA

Android aplikacja

Watford - Q.P.R.

Watford
? W R W P W
13:30 DZIŚ
Q.P.R.
? W R P P R
  • Wszystkie ligi
  • Możliwość łączenia
  • GŁÓWNE
  • KARTKI/ROGI
  • POŁOWY
  • BRAMKI
  • HANDICAPY
  • DOKŁADNY WYNIK
  • ZAKŁADY ŁĄCZONE

Mecz

Wynik meczu - dwójtyp

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz)

Zakład na zwycięzcę meczu lub zwycięzcę pierwszej połowy.

Spotkanie bez remisu

Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Watford liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Q.P.R. liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola

Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

Handicap

Zakład czy różnica w golach będzie większa lub mniejsza od podanej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu w handicapie.

1.połowa

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa - dwójtyp

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa bez remisu

zakład na zwycięstwo 1. lub 2. drużyny, w przypadku remisu zakład zostanie zwrócony

1.połowa liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w 1.połowie będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Watford 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Q.P.R. 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie

1.połowa/spotkanie

Zakład na wynik pierwszej połowy, jak i wynik końcowy meczu.

1.gol/spotkanie

zakład na to która drużyna strzeli 1.gola w spotkaniu i wynik końcowy spotkania

Watford wygra do zera

Q.P.R. wygra do zera

Watford wygra przynajmniej jedna połowę

Q.P.R. wygra przynajmniej jedna połowę

Watford wygra obie połowy

Q.P.R. wygra obie połowy

Watford strzeli gola w obu połowach

Q.P.R. strzeli gola w obu połowach

Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Watford Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką(Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Q.P.R. Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

1.połowa: czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką v 1.polowe (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

1.rzut rożny w spotkaniu

Mecz: ostatni rzut rożny

Pozostałe zakłady łączone

1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola

Połowa z wiekszą liczbą goli

1.połowa: dokładna liczba goli

Mecz: więcej rzutów rożnych

Watford liczba rzutów rożnych

Q.P.R. liczba rzutów rożnych

Mecz: Przedział rzutów rożnych

Watford przedział rzutów rożnych

Q.P.R. przedział rzutów rożnych

1.połowa: więcej rzutów rożnych

1.połowa: przedział rzutów rożnych

1.połowa: Watford przedział rzutów rożnych

1.połowa: Q.P.R. przedział rzutów rożnych

1.połowa: 1.rzut rożny

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.

Czym jest BetBuilder?

  • 1 Łącz wiele zakładów w jeden
  • 2 Uzyskaj zwiększony kurs na wybrane zakłady
  • 3 Obstaw swój zakład lub połącz go z innymi zdarzeniami

Trwa wysyłanie kuponu...