FORTUNA

Android aplikacja

Plymouth - Derby

Plymouth
? W P P P R
16:00 15.3.
Derby
? W W P P P
  • Wszystkie ligi
  • Możliwość łączenia
  • GŁÓWNE
  • ZAWODNICY
  • KARTKI/ROGI
  • POŁOWY
  • BRAMKI
  • HANDICAPY
  • DOKŁADNY WYNIK
  • ZAKŁADY ŁĄCZONE

Mecz

Wynik meczu - dwójtyp

Podwójna szansa (1.poł. lub mecz)

Zakład na zwycięzcę meczu lub zwycięzcę pierwszej połowy.

Spotkanie bez remisu

Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Plymouth liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Derby liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli drużyny w meczu będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola

Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

Handicap

Zakład czy różnica w golach będzie większa lub mniejsza od podanej wartości. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu w handicapie.

1.połowa

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa - dwójtyp

Zakład na zwycięzcę pierwszej połowy.

1.połowa bez remisu

zakład na zwycięstwo 1. lub 2. drużyny, w przypadku remisu zakład zostanie zwrócony

1.połowa liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w 1.połowie będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Plymouth 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Derby 1.połowa liczba goli

Zakład czy drużyna gospodarzy strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Obie drużyny strzelą gola w 1.połowie

1.połowa/spotkanie

Zakład na wynik pierwszej połowy, jak i wynik końcowy meczu.

1.gol/spotkanie

zakład na to która drużyna strzeli 1.gola w spotkaniu i wynik końcowy spotkania

Plymouth wygra do zera

Plymouth wygra przynajmniej jedna połowę

Derby wygra do zera

Derby wygra przynajmniej jedna połowę

Plymouth wygra obie połowy

Derby wygra obie połowy

Plymouth strzeli gola w obu połowach

Derby strzeli gola w obu połowach

Obie drużyny strzelą gola w 2.połowie

Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Plymouth Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką(Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

Derby Czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

1.połowa: czerwona kartka (bez czerwonych kartek dla trenera i sztabu)

zakład na to czy w spotkaniu którakolwiek z drużyn zostanie ukarana czerwoną kartką v 1.polowe (Czerwone karki pokazane trenerowi lub członkom sztabu zespołów nie są uwzględniane.)

1.rzut rożny w spotkaniu

Pozostałe zakłady łączone

1.połowa/2.połowa Obie drużyny strzelą gola

Połowa z wiekszą liczbą goli

1.połowa: dokładna liczba goli

Mecz: więcej rzutów rożnych

Plymouth liczba rzutów rożnych

Derby liczba rzutów rożnych

Mecz: Przedział rzutów rożnych

Plymouth przedział rzutów rożnych

Derby przedział rzutów rożnych

1.połowa: więcej rzutów rożnych

1.połowa: przedział rzutów rożnych

1.połowa: Plymouth przedział rzutów rożnych

1.połowa: Derby przedział rzutów rożnych

1.połowa: 1.rzut rożny

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.

Czym jest BetBuilder?

  • 1 Łącz wiele zakładów w jeden
  • 2 Uzyskaj zwiększony kurs na wybrane zakłady
  • 3 Obstaw swój zakład lub połącz go z innymi zdarzeniami

Trwa wysyłanie kuponu...