FORTUNA

Android aplikacja

Columbus - Carolina

Columbus
? W W P W P
01:07 JUTRO
Carolina
? P W W W P
  • Wszystkie ligi
  • Możliwość łączenia
  • GŁÓWNE
  • GOLE
  • ZAWODNICY
  • ZAKŁADY ŁĄCZONE
  • TERCJE
  • WYNIK
  • POZOSTAŁE

Mecz

Zakład na zwycięzcę meczu w regulaminowym czasie gry.

Wynik meczu - dwójtyp

SUPEROFERTA+: mecz - Carolina

"Faworyt" to standardowy kurs na drużynę będącą faworytem w meczu. Aby skorzystać z podwyższonych kursów na faworyta, do wybranego typu należy dodać odpowiednią liczbę innych typów z oferty. Na przykład F+4ako oznacza, że na kuponie muszą być jeszcze 4 inne typy. Zakład nie jest ograniczony stawką, minimalny kurs innych typów musi wynosić 1,10.

Zwycięzca (razem z dogrywką i decydującym rz.karnym)

Zakład na zwycięzcę meczu uwzględniając dogrywkę i serie rzutów karnych.

Spotkanie bez remisu

Zakład na zwycięzcę meczu. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku remisu.

Podwójna szansa (1.tercja lub mecz)

zakład na wynik 1.tercji i wynik końcowy spotkania, aby wygrać wystarczy poprawnie wytypować jedno ze zdarzeń

1.gol

Zakład na to, która drużyna strzeli następnego gola.

Mecz: liczba goli (razem z dogrywką i decydującym rz.karnym)

Zakład czy łączna liczba goli w meczu w regulaminowym czasie gry będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Columbus liczba goli

Zakład czy drużyna strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

Carolina liczba goli

Zakład czy drużyna strzeli więcej lub mniej goli niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.druzyna wygra do zera

2. druzyna wygra do zera

Obie drużyny strzelą gola

Zakład czy każda drużyny strzeli co najmniej jednego gola.

W każdej z tercji padnie przynajmniej jeden gol

W każdej z tercji padną przynajmniej dwa gole

1.drużyna strzeli gola w każdej tercji

2.drużyna strzeli gola w każdej tercji

Obie drużyny strzelą gola w każdej tercji

1.drużyna liczba wygranych tercji

Która drużyna wygra więcej tercji

1.tercja

Zakład na wynik 1. tercji.

1.tercja - dwójtyp

Zakład na wynik 1. tercji.

1.tercja/spotkanie

Zakład na wynik pierwszej tercji i wynik końcowy spotkania.

1.tercja bez remisu

zakład na zwycięstwo 1. lub 2. drużyny, w przypadku remisu zakład zostanie zwrócony

1.tercja: pierwszy gol

1.tercja: liczba goli

Zakład czy łączna liczba goli w 1.tercji będzie wyższa czy niższa niż podana wartość. Typ zostanie rozliczony z kursem 1.0 (anulowany) w przypadku równej wartości.

1.tercja: obie drużyny strzelą gola

1.tercja: obie drużyny strzelą goli

2.tercja: obie drużyny strzelą goli

3.tercja: obie drużyny strzelą goli

Gol w czasie 00:01-04:59

Gol w czasie 00:01-08:59

Gol w czasie 00:01-14:59

Drużyna strzeli gola grając w oslabieniu

Będzie podyktowany rzut karny

Wykorzystanie gry w przewadze

Całkowita ilość bramek w przewadze

Columbus ilosc bramek w przewadze

Carolina ilosc bramek w przewadze

Zostanie zdobyty gol po strzale do pustej bramki

zakład, w którym typuje się czy zostanie zdobyty gol po strzale do pustej bramki

Ktorys z zawodnikow zdobedzie 2+ bramek (razem z dogrywką)

Zostanie zdobyty hattrick (razem z dogrywką)

Bramkarz zdobędzie punkt kanadyjski (razem z dogrywką)

1.drużyna-zawodnik strzeli gola/zdobędzie pkt. kanadyjski (razem z dogrywką)

Zakład na to, że zawodnik zdobędzie więcej lub mniej goli niż podana granica (razem z dogrywką), zdobędzie więcej lub mniej punktów kanadyjskich (PK) niż podana granica (razem z dogrywką). Zakład na typ: PK +0,5 w PP, oznacza, że zawodnik zdobędzie punkt kanadyjski podczas gry w przewadze (razem z dogrywką). Zakład na typ: Asysta +0,5, oznacza, że zawodnik zanotuje asystę w spotkaniu (razem z dogrywką).
Monahan S.
Marchenko K.
Voronkov D.
Johnson Kent
Fantilli A.
Chinakhov Y.
Sillinger C.
van Riemsdyk J.
Olivier M.
Danforth J.
Aston-Reese Z.
Kuraly S.
Werenski Z.
Severson D.
Provorov I.
Fabbro D.
Christiansen Jake
Johnson Jack

2.drużyna-zawodnik strzeli gola/zdobędzie pkt. kanadyjski (razem z dogrywką)

Zakład na to, że zawodnik zdobędzie więcej lub mniej goli niż podana granica (razem z dogrywką), zdobędzie więcej lub mniej punktów kanadyjskich (PK) niż podana granica (razem z dogrywką). Zakład na typ: PK +0,5 w PP, oznacza, że zawodnik zdobędzie punkt kanadyjski podczas gry w przewadze (razem z dogrywką). Zakład na typ: Asysta +0,5, oznacza, że zawodnik zanotuje asystę w spotkaniu (razem z dogrywką).
Necas M.
Aho S.(1997)
Svechnikov A.
Roslovic J.
Kotkaniemi J.
Robinson E.
Martinook J.
Blake Jackson
Staal J.
Carrier W.
Drury J.
Jost T.
Gostisbehere S.
Burns B.
Orlov D.
Slavin Jaccob
Walker Sean
Chatfield J.

Zakłady dodane na kupon nie mogą być łączone z innymi z tego spotkania.

Czym jest BetBuilder?

  • 1 Łącz wiele zakładów w jeden
  • 2 Uzyskaj zwiększony kurs na wybrane zakłady
  • 3 Obstaw swój zakład lub połącz go z innymi zdarzeniami

Trwa wysyłanie kuponu...