Dragon&Tiger - przewodnik po rozgrywce
Dragon&Tiger
Dragon&Tiger to prosta symulowana gra karciana odbywająca się na zasadach Wojny, która rozgrywana jest z udziałem krupiera na żywo. Symulacja gry rozgrywana jest ośmioma taliami kart.
Celem rozgrywki jest obstawienie, na którą pozycję: Smoka, czy Tygrysa, zostanie rozdana karta o wyższej wartości, bądź czy strony uzyskają jednakowy wynik (Wojna).
Celem rozgrywki jest obstawienie, na którą pozycję: Smoka, czy Tygrysa, zostanie rozdana karta o wyższej wartości, bądź czy strony uzyskają jednakowy wynik (Wojna).
As jest kartą najmłodszą, następnie 2, potem 3, itd. Król jest kartą najstarszą; kolor kart nie ma znaczenia.
Zasady i przebieg gry
- Gra obejmuje 1 rundę obstawiania.
- Możesz obstawiać, na którą zostanie rozdana wyższa karta lub czy będzie taki sam wynik oraz typować jaka karta zostanie rozdana na pozycję Smoka lub Tygrysa.
- Po obstawieniu zakładów przez wszystkich graczy, jedna karta zostaje rozdana na pozycję Smoka i jedna karta na pozycję Tygrysa. Wygrywa strona, która uzyskała starszą kartę.
- Na każdym kuponie wyświetlane są wyniki oraz informacja o wygranej/przegranej.
- Aby rozegrać kolejną rundę, postaw ponownie zakłady poprzez panel obstawiania lub użyj przycisku Powtórz zakład na poprzednio obstawione zakłady na kuponie.
Typy zakładów
- Smok wygrywa, jeśli na pozycję Smoka zostanie rozdana karta o wyższej wartości.
- Tygrys wygrywa, jeśli na pozycję Tygrysa zostanie rozdana karta o wyższej wartości.
- Zakład Wojna wygrywa, jeśli karty rozdane obu stronom są sobie równe.
Z główną pozycją (Smoka lub Tygrysa) związane są poniższe zakłady.
- Zakład Duża wygrywa, jeśli na odpowiednią pozycję zostanie rozdana 8 lub karta wyższa, a przegrywa w przypadku 6 lub karty niższej.
- Zakład Mała wygrywa, jeśli na odpowiednią pozycję zostanie rozdana 6 lub karta niższa, a przegrywa w przypadku 8 lub karty wyższej.
- Wszystkie zakłady Duża i Mała przegrywają w przypadku 7.
- Kartami wygrywającymi w zakładach Nieparzysta są: A, 3, 5, 9, J, K.
- Kartami wygrywającymi w zakładach Parzysta są: 2, 4, 6, 8, 10, Q.
- Wszystkie zakłady Parzysta i Nieparzysta przegrywają w przypadku 7.
Przebieg obstawiania
- Jeżeli dołączysz podczas trwającej rozgrywki, poczekaj na kolejną rundę.
- Aby wziąć udział, wybierz typ zakładu z listy, aby otworzyć panel zakładów.
- Na panelu zakładów wybierz kwotę zakładu. Możesz dodać kwotę ręcznie lub wybrać jedną z dostępnych opcji szybkich. Na panelu pojawi się łączna kwota i będzie ona aktualizowana za każdym razem, kiedy dodasz do niej nową kwotę zakładu.
- Z chwilą postawienia zakładu i zamknięcia panelu dany zakład jest potwierdzony i nie można go zmienić. Potwierdzone zakłady wyświetlane są na kuponach.
- W trakcie jednej rozgrywki można postawić kilka zakładów. Lista typów zakładów jest aktualizowana o nowe informacje niezwłocznie po postawieniu zakładu.
- Zegar pokazuje, ile czasu pozostało do końca obstawiania zakładów. Rozgrywka rozpoczyna się automatycznie.
- Wygrane są wypłacane na wygrywające zakłady na koniec każdej rozgrywki.
- Aby ominąć kolejkę, po prostu nie obstawiaj.
Szybki zakład
Szybki zakład to funkcja umożliwiająca graczom obstawienie kuponu zakładów za jednym dotknięciem.
- Aby obstawić Szybki zakład, otwórz panel Lista typów zakładów i włącz przycisk Szybki zakład. Zostanie wyświetlony panel z 6 wartościami zakładów; wybierz jeden jako domyślną kwotę zakładu dla szybkiego zakładu. Potwierdź wybór, a otworzy się panel Lista typów zakładów.
- Możesz wybrać dowolny zakład naciskając przycisk plusa na zakładzie danego typu. Poprzednio określona domyślna wartość zakładu zostanie obstawiona na typ zakładu bez konieczności otwierania panelu obstawiania.