FORTUNA

Android aplikacja

Wiadomość

Tydzień Odpowiedzialnej Gry

Tydzień Odpowiedzialnej Gry

Na czym polega odpowiedzialna gra?
Korzystając z zakładów bukmacherskich warto pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Gra w zakładach bukmacherskich jest formą rozrywki i nie powinna być traktowana jako źródło dochodu. Istotne jest by udział w zakładach podejmować po zdefiniowaniu kwoty jaką chce się przeznaczyć na grę i nie powiększać ustalonych na własne potrzeby limitów wpłat. Warto regularnie robić przerwy od zawierania zakładów, w wolnym czasie podejmować również inne czynności, a grać tylko będąc w dobrej kondycji fizycznej i psychicznej. Celem gry nie powinna być chęć odegrania się poprzez próbę odzyskania pieniędzy z wcześniejszych porażek.

Limity użytkownika

Pełne korzystanie z konta gracza w Fortunie możliwe jest wyłącznie po zdefiniowaniu dziennych i miesięcznych limitów: czasowego i kwotowego.

Limity pozwalają na zarządzanie czasem spędzanym w serwisie i sumami pieniędzy przeznaczanymi na zakłady. Domyślnie są one ustawione w opcji „Graj Bezpiecznie” na 75% maksymalnego limitu.

Zmniejszenie limitów następuje natychmiastowo.

Zwiększenie limitów następuje według następujących zasad:

  • po upływie 24 godzin od chwili zgłoszenia takiego żądania przez gracza, w przypadku pierwszego zwiększenia przez gracza limitu,
  • po upływie tygodnia od chwili zgłoszenia takiego żądania przez gracza, w przypadku drugiego zwiększenia przez gracza limitu,
  • po upływie trzech miesięcy od chwili zgłoszenia takiego żądania przez gracza, w przypadku trzeciego i każdego następnego zwiększenia przez gracza limitu.
Taki mechanizm został zastosowany w celu zapobiegania podejmowaniu przez graczy impulsywnych, emocjonalnych decyzji. Każda decyzja o zwiększeniu limitów na grę powinna być przemyślana. Podwyższania limitów nie należy traktować jako sposobu na odzyskanie pieniędzy poprzez bardziej intensywną grę.

Po osiągnięciu limitu czasowego w danym dniu lub miesiącu logowanie do serwisu zostaje zablokowane (następuje automatyczne wylogowanie). Analogicznie w przypadku limitu kwotowego - po osiągnięciu limitu do momentu rozpoczęcia się kolejnego dnia lub miesiąca gracz nie może wpłacać środków na swoje konto.

Narzędzie do ustawiania limitów znajdziesz w ustawieniach konta w sekcji „limity użytkownika” 


Zawieszenie zawierania zakładów i wykluczenie z gry

Jeżeli uważasz, że istnieje u ciebie ryzyko wystąpienia problemów związanych z utratą kontroli nad grą w każdej chwili możesz czasowo zawiesić swoją aktywność w serwisie lub wykluczyć się z gry na dłuższy okres.

W przypadku zawieszenia aktywności na koncie przerwa od zawierania zakładów może potrwać 24, 48 lub 72 godziny. W okresie wskazanym przez gracza decyzja o zawieszeniu aktywności jest nieodwołalna.

Jeżeli gracz decyduje się na samowykluczenie jego przerwa od korzystania z konta trwa 3 miesiące lub 6 miesięcy. Decyzja o samowykluczeniu jest nieodwołalna.

Możliwość zawieszenia gry oraz samowykluczenia znajdziesz na stronie Odpowiedzialna Gra 


Bilans Konta

Aby na bieżąco monitorować operacje wykonywane na koncie gracza warto korzystać z sekcji „Bilans Konta”. Znajduje się tam historyczne zestawienie wszystkich typów transakcji możliwych do wykonana na koncie w tym. m.in. wpłaty, zlecenia wypłat, otrzymane bonusy.

Gracz może filtrować bilans dobierając interesujące go parametry. Domyślnie bilans pokazuje dzienne saldo, liczbę wykonanych operacji oraz dzień, którego ww. dotyczą. Po rozwinięciu ukazują się operacje składające się na dzienny bilans, ich numer, rodzaj, a także dokładna godzina wykonania każdej z nich.

Aktualny stan konta zawsze jest widoczny w prawym górnym rogu ekranu, obok nazwy użytkownika. W górnej części strony wyświetlany jest również czas trwania aktualnej sesji w serwisie.

Szczegółowe informacje na temat zawartych kuponów można znaleźć w ustawieniach konta w sekcji „Moje Kupony”. Historia obejmuje wszystkie rodzaje zawartych kuponów (prematch, live, wirtualne sporty, e-kupony). Filtr pozwala na wyszukiwanie kuponów po ich statusie (aktywny, zapłacony, przegrany, anulowany, early cash-out), miejscu zawarcia (strona, aplikacja, punkt przyjmowania zakładów) oraz dacie. Każdy kupon można w dowolnym momencie podejrzeć, sprawdzając jego stawkę, rodzaj czy dokładny czas jego zawarcia.


Usuwanie konta gracza

Definitywne zakończenie gry poprzez usunięcie konta następuje po przesłaniu takiej dyspozycji przez gracza na adres e-mail zamykam@efortuna.pl. Pracownicy działu obsługi klienta dokładają wszelkich starań, by procedura usunięcia konta została przeprowadzona jak najszybciej. Decyzja o usunięciu konta jest nieodwołalna. Gracz, który zdecyduje się na usunięcie konta nie ma możliwości powtórnego jego otwarcia. Nie będzie również otrzymywał żadnych informacji marketingowych.

Kontakt

Pamiętaj, że codziennie w godzinach 8-24 możesz skontaktować się z pracownikami obsługi klienta, którzy są do twojej dyspozycji i odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące ustawiania limitów lub ograniczania gry. Przekażą ci również kontakt do instytucji zajmujących się pomocą osobom zmagającym się z uzależnieniem od hazardu.

Instytucje pomocy dla uzależnionych
Jeżeli potrzebujesz wsparcia lub konsultacji z psychologiem skorzystaj z prowadzonego przez Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych telefonu zaufania pod numerem 801 889 800 lub poradni online na stronie www.uzeleznieniabehawioralne.pl. Pomoc oferowana w tych kanałach jest całkowicie bezpłatna i anonimowa. Konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 17-22.
Na stronie www.uzaleznieniabehawioralne.pl znajduje się również spis placówek i ośrodków terapeutycznych, które udzielają pomocy osobom uzależnionym i ich bliskim.

Więcej informacji na temat uzależniania od hazardu znajdziesz na:
http://www.hazardzisci.org/
http://versusmed.com.pl/uzaleznienie-od-hazardu
http://www.anonimowihazardzisci.org
http://www.narkotyki.pl/nietypowe-uzaleznienia/uzaleznienie-od-hazardu/
http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/nalogi/niewinna-twarz-hazardu_34827.html